8 marketing eszköz, amivel látogatókat szerezhetsz honlapkészítés után
Ha számodra is elsődleges szempont, hogy minél többen találjanak rá az oldaladra legális módszerekkel, akkor jó helyen jársz. Az alábbiakban 8 eszközt emelünk ki, amelyek segítenek honlapkészítés után több látogatót szerezni a honlapodra.
Adwords kampány - érdemes ezzel kezdeni honlapkészítés után azonnal
Az Adwords segítségével azoknak hirdethetsz, akik a Google-ben keresve épp a Te termékeidre kíváncsiak. Ugyanis, ha a keresőbe az általad kijelölt kulcsszavak bármelyikét beírják, akkor a találati listán az eredmények mellett helyet kaphat a hirdetésed is. Ez a módszer garantálja, hogy csak olyanok látogatnak el weboldaladra, akiket érdekel mindaz, amit kínálsz, így tovább tudnak informálódni, adott esetben vásárolni. Ha weboldal készítés után azonnali látogatóra van szükséged az Adwords az egyik legjobb megoldások közé tartozik!
Display hálózat
Kétmilliónál is több weboldalból, videóból, alkalmazásból álló rendszer a display hálózat, ahol akadály nélkül megjelenhetnek az Adwords hirdetések. A világon a netezők mintegy 90%-a elcsíphető a display hálózatban, ahol adott kontextusban, adott célközönség számára, vagy adott helyeken jeleníthetsz meg nem direkt hirdetéseket.
Remarketing
A remarketing szintén a Google Adwords kampányban érhető el. A remarketing gyakorlatilag egyfajta „újra célzás”, azaz ezzel a módszerrel azokat a felhasználókat tudod újra elkapni, akik már jártak a weblapodon. A közönség csoportok újbóli megszólítását azonban csak akkor tudod igénybe venni, hogyha a Google display hálózatát használod. Komplex eszköz mindazoknak, akik weblap készítés után több fronton indulnak látogatót szerezni.
Facebook hirdetés
A kattintás alapú Facebook hirdetés lényege, hogy nem a megjelenések után kell fizetned, hanem kizárólag a tényleges klikkelések, valódi látogatók után. Ennek a technikának hála a facebook hirdetés költsége teljes mértékben minimalizálható. Az árazás licit alapú, azaz arra kell licitálnod, hogy mennyit ér neked adott mennyiségű látogató. Ebből kiderül, hogy a célcsoport nagyságának pontos meghatározása létfontosságú a Facebook hirdetések esetén. Nem mellesleg a Facebookon egy stabil "rajongó" közösséget is könnyű kialakítani, amit innentől csak folyamatosan aktivitásban kell tartani, ahhoz, hogy visszatérő látogatókkal növeljük weboldalunk.
Facebook remarketing
Ha a remarketing résznél figyelmesen olvastál, akkor már tudod, hogy ezzel a módszerrel közönségeket alakíthatsz ki. Amikor már rendelkezel ezekkel a csoportokkal, akkor a facebook segítségével kizárólag a közönséged tagjainak hirdethetsz. A célközönség létrehozásának egy feltételt szabott ki a facebook: a csoport érje el legalább a húsz főt.
Youtube hirdetés
A youtube 2005-ben született meg. Rengeteg felhasználó töltött fel videót, zenét, amit osztályoznia kellett a rendszernek, hogy végül a legjobbat dobja fel az ott keresőknek. Ehhez szüksége volt egy mutatóra, ami viszonyítást ad az anyagokról, ez a mutató végül a megtekintések száma lett.
A sok visszaélés miatt 2012-ben megérkezett az új algoritmus, amely az átlagos megtekintési időt vette alapul. A portál nézettsége nőttön-nő, így indokolnunk sem kell, hogy miért elengedhetetlen kelléke a Youtube hirdetés a weboldal készítés utáni fellendítésének. 4 milliárd ember használja naponta, és a Google után a második legnagyobb kereső, hirdetni pedig háromféle hirdetési típussal lehet.
Instagram hirdetés
Az internetes fogyasztás minősége időről-időre változik. Az írásos posztokat felváltották a képek, melyek sokkal jobban elvarázsolják a neten böngészőket. Ennek a forradalomnak a nagy nyertese az Instagram, mely felületét nem hagyhatod ki, ha hirdetésről van szó, ráadásul az Instagram is kattintás alapú, így akár kísérletnek, akár komolyabb látogatószerző akció keretében érdemes kipróbálni a hatásfokát!
Keresőoptimalizálás
A legtöbb látogató keresőoptimalizálás után érhető el, hisz ez a tevékenység a természetes találati listát érinti. A keresőoptimalizálás témakörébe tartozik minden olyan legális tevékenység (on site és off site), aminek alkalmazása eredményeként a weboldal készítés után weblapunk előrébb kerül a találati listán. Fontos kiemelnünk, hogy itt, és most az organikus, azaz nem szponzorált listáról beszélünk.
A keresőoptimalizálás mellett szól, hogy egyes felmérések szerint a az internetezők egy nagy hányada nem szívesen kattint a fizetett hirdetésekre, mivel tudják, hogy nem tartalmuk, hanem anyagi hozzájárulásuk miatt kerültek a listán előre.
-
Weboldal készítés utáni hiba - Black hat SEO
5 ütős érv a black hat SEO eszközök ellen, hogy a weboldal készítés után ne büntessen meg a google.
Elolvasom -
SEO szövegírás és a weboldal készítés
Hogyan írj keresőbarát szöveget? Amikor honlapkészítés során előkerül a keresőoptimalizálás és a szövegírás rádöbbensz, hogy a két témát bizony párosítani kell.
Elolvasom -
A felhasználói élmény tervezésének folyamata
A felhasználói élmény, angolul user experience az egyik fő mozgató rugója lett az utóbbi években a weboldalak tervezésnek.
Elolvasom -
10 ok, hogy egyedi fejlesztésű weboldalban gondolkodj
Az a vállalkozás, amely egy profi, érthető, megnyerő weboldallal rendelkezik, a legvonzóbb választás a vevőnek.
Elolvasom