Milyen céllal készul a weboldal?

Érdeklődő szerzés

A céges weblapkészítés megkereséseink zöme konkrét céllal érkezik hozzánk.

Még nincsen weboldalam

Ennek kettő oka lehet, friss a cég vagy eddig úgy gondoltad nincsen rá szükséged. A nincs rá szükségem viszont hibás gondolat és ezt nem a honlapkészítő oldal mondatja velem, hanem az olyan ügyfelektől való visszajelzés, akik azt gondolták nincs szükségük weboldalra és utólag mindig azt mondták, bárcsak hamarabb kezdtem volna bele. Digitális korszakot élünk, már az is ciki, ha elavult a honlapod, hát még az, ha nincsen.

Elavult a régi weboldalam

A neten rohamosan megy a fejlődés és bizony 2-3 év alatt elavulnak a technikai megoldások is. A még ennél is régebbi weboldalak esetében pedig már komoly problémák adódnak, mint imázs, mint működés szempontból. Általában a régi weboldalak még nem mobilbarát technológiával, vagy másnével reszponzív webdesignnal készültek. Elavulás esetén szokott igény lenni a nagyon sürgős elkészítés. Ez nem ajánlott, weboldal készítést nem érdemes összecsapni és nem érdemes összekapkodni sem.

Imázs

Nagyon fontos a webdesign, a kép, a benyomás, amit a weboldal által alkotunk magunkról, mert a weboldalunkat mindig megnézik. Azt gondom honlappal rendelkezni alap elvárás, de igazán jó honlappal nagyon kevés cég rendelkezik. A webdesign, a tervezés, a használhatóság mindig legyen szempont.

Érdeklődő szerzés

Érdeklődő szerzés Vagy marketing nyelven lead generálás. Ez általában egy célt jelent, amelyet minél több esetben szeretnék a látogatóknál véghez vinni. Talán a legjobb és a legsikeresebb érdeklődő szerzési forma az ajánlatkérés, hírlevélre való feliratkozás, listaépítés.

céges weboldal készítés honlapkészítő reszponzív webdesign webdesign webdesign készítés weblapkészítés weboldal weboldal készítés
Ez is érdekelhet, olvasd el!

Használd jól az online teret, érj el több megrendelőt, adj el több terméket, építs nagyobb céget és legyél eredményesebb!

Ajánlatkérés
Főoldal / Weboldal készítés blog / Milyen céllal készul a weboldal?