Hogyan szerezhetünk vevőket a weboldaunk segítségével?
A weboldal készítés előtt fontos letisztázni és kitűzni az oldal célját. A honlapkészítés történhet imázs, érdeklődőszerzés, online névjegykártya vagy vevőszerzés, értékesítés céllal is. Minden weboldal típus más és más jellemzőkkel rendelkezik.
Minél több célirányos látogatót tudunk a weboldalunkra terelni, annál nagyobb eredményt tud elérni az oldalunk.
Vannak hatékony és kevésbé hatékony látogatószerző felületek. Fontos viszont azt megérteni, hogy önmagában egy látogató még sokat nem jelent. A célirányos látogató alatt azt értjük, hogy valamennyire érdekli a terméked vagy a szolgáltatásod, vagyis esélyes, hogy ügyfeled lesz.
Tehát Neked az a feladatod, hogy az oldaladra érkezzen minél több célirányos látogató és ott teljesítsenek egy kitűzött célt. Ez a cél lehet vásárlás, hírlevél feliratkozás, ajánlatkérés, kapcsolatfelvétel. Minél kvalifikáltabb közönséget tudsz a weboldaladra vinni, annál jobbak lesznek az eredményeid.
Milyen hatékony látogató szerzési eszközök vannak?
- Google Ads
- Keresőoptimalizálás
- Közösségi média hirdetés / poszt
Google Ads
A weboldal készítés után célszerű egyből Google Ads hirdetéssel kezdeni. Így azonnal célirányos látogatókat tudunk érkeztetni a weboldalunkra.
Hátránya, hogy a kattintásokért fizetni kell. Vagyis minden egyes Google Ads által a weboldalra érkezett látogató pénzbe kerül.
Előnye, hogy azonnal hirdetni tudjuk oldalunkat, pontosan mérhető statsztikákat kapunk és rengeteg beállítással tudjuk testre szabni a kampányokat. Be lehet állítani időszakot, várost, országot és ki tudunk zárni helyeket, kulcsszavakat. A paraméterek beállítása a számunkra ideális üzleti célok alapján kell történjen.
Keresőoptimalizálás
A keresőoptimalizálás, vagyis a SEO az egyik legnépszerűbb eszköz, de csak hosszú távon lehet vele eredményt elérni.
Egyrészt az első időben a Google nem fogja értékelni még a weboldalunkat és hátulról kell felküzdenünk magunkat az élmezőnybe. Másrészt rengeteg folyamatosan elvégzendő feladatatot ad a weboldal tulajdonos számára, de ez hosszú távon kifizetődik.
Sokan felismerték, hogy óriási értéke van annak, hogy a Googleben könnyen és jó pozícióban megtalálható egy cég, mert ez rendszeresen új érdeklődőket, ügyfeleket hoz. A "mindenki a Google-ben keres" kijelentés 100%-ig igaz.
Közösségi média hirdetés / poszt
Egyre népszerűbbek a közösségi média oldalak és már rengeteg is van belőlük. Azonban igazán hatékony látogatószerző közösségi oldal Magyarországon 3 van:
- YouTube
Ezeket a közösségi oldalakat érdemes minőségi tartalommal ellátni és weboldalunkra mutató linket elhelyezni rajtuk. Ezáltal tudjuk növelni a weblapunkra érkező látogatók számát. Tapasztalatunk szerint árban a social media fizetett hirdetések olcsóbbak, mint a Google Ads, de sokkal kevésbé hatékonyak.
Az hogy, hogyan tudsz hatékonyan látogatókat szerezni vagy vásárolni , teljesen a tevékenységi körödtől és a piacodtól függ. Érdemes statégiában gondolkodni és felmérni azt, hogy hol van jelen a célpiacod és milyen digitális szokásokkal rendelkeznek.
-
webáruház készítés
Eddig is nagyon pörgött már az online vásárlás és ezzel együtt a webáruház készítés.
Elolvasom -
Sikeres weboldal készítés a legkevesebb idő alatt
Nem olcsón, nem gagyin, nem tegnapra, hanem a legrövidebb idő alatt, a legjobban! Sikeres céges weboldal készítés gyorsan!
Elolvasom -
Milyen céllal készul a weboldal?
A céges weblapkészítés megkereséseink zöme konkrét céllal érkezik hozzánk.
Elolvasom -
Egyedi webfejlesztés
Miért jobb az egyedi weboldal fejlesztés?
Elolvasom -
Egyedi webáruház készítés
Miért ajánlott egyedi webáruház készítés szolgáltatásunk?
Elolvasom -
A sablonos honlapkészítés hátrányai
Legnagyobb hiba a Sablon, vagyis template alapú weboldal készítés. Felejtsd el a nyílt forráskódú wordpress, joomla és társait is.
Elolvasom