Észlelt érték
A weboldal készítés és a webáruház készítés során rengeteg tényezőt veszünk figyelembe. Ezek közül most az észlelt értékről fogunk érni.
Az észlelt érték felhasználónként és “feladatonként” változik: például ha friss hírek olvasása a cél, akkor egy patika webshop nulla értékű lesz a célodhoz képest. Az észlelt érték a felhasználói élményen alapul és nem feltétlenül a logikán vagy az adatokon.
Az információgyűjtés elmélete szerint az emberek úgy viselkednek a weben, hogy felmérik az értéket, a veszélyforrásokat és kalkulálják az erőfeszítéseket, vagyis a költségeket. Az észlelt költségek (közg.: perceived cost) adják a webhely várható hasznosságának kezdeti értékét. Így annak érdekében, hogy meggyőzd a látogatót, hogy maradjon és fedezze fel a weboldaladat fontos, hogy a design és a vizualitás tükrözze a vállalkozásod és termékeid minőségét.
A költség ebben az esetben nem csak a vásárlás végösszegét jelenti, hanem az időbeni ráfordítást a vásárló részéről, vagyis ha első pillantásra nem fogja azt érezni, hogy a böngészés megéri az erőfeszítéseit és az idejét, akkor a látogató átmegy máshova.
Mi befolyásolja az észlelt értéket?
A fizikai világban gyakran egy kirakat alapján mérjük fel az értéket, például sok termék megjelenítése a kirakatban olcsóbb árakat feltételez, míg kevés és jól kiemelt termék láttán magasabb árat és magasabb minőséget feltételezünk. A fizikai kirakatokhoz hasonlóan a zsúfolt weboldal is csökkenti az észlelt értéket.
Az interneten a vizuális jellemzők, mint az oldalon látható tartalom, a designelemek, a színek, a grafikai elemek mennyisége, a fényképek minősége és témája, valamint a tervezés során alkalmazott tipográfiai megoldások befolyásolják leginkább a webshop általános megítélését. A rendetlenség, a rendezetlenség és a következetesség hiánya arra utal, hogy a szolgáltató / kereskedő képtelen összehangolt munkát végezni és átadni a fontos információkat, így jelentősen csökken az észlelt érték, egyúttal a weboldalba és a termékekbe vetett bizalom is.
Van egy projekted?
Keress minket bátran. Kapcsolatfelvétel
-
Weboldal készítés infók
Hogyan történik a weboldal készítés? Milyen folyamatokból és lépésekből áll egy projekt?
Elolvasom -
Elolvasom
-
Milyen modulokból épül fel egy céges weboldal?
A weboldal készítés során használt részeket moduloknak nevezzük. Most bemutatunk néhány klasszikus modult, amelyet használunk weblapkészítés során.
Elolvasom -
Egyedi webfejlesztés
Miért jobb az egyedi weboldal fejlesztés?
Elolvasom -
Egyedi webáruház készítés
Miért ajánlott egyedi webáruház készítés szolgáltatásunk?
Elolvasom -
A felhasználói élmény tervezésének folyamata
A felhasználói élmény, angolul user experience az egyik fő mozgató rugója lett az utóbbi években a weboldalak tervezésnek.
Elolvasom -
5 webáruház készítés hiba
Összeszedtünk 5 bevételcsökkentő webáruház készítés hibát, amelyet ha elkövetsz rengeteg megrendeléstől fogsz elesni.
Elolvasom -
10 ok, hogy egyedi fejlesztésű weboldalban gondolkodj
Az a vállalkozás, amely egy profi, érthető, megnyerő weboldallal rendelkezik, a legvonzóbb választás a vevőnek.
Elolvasom