Honlap készítés után mindig figyelj az egyedi meta beállításokra
A céges weboldal készítés során szerteágazó feladatot kell megoldani, ami főképp arra vonatkozik, hogy a későbbiekben, honlapkészítés után megtalálhatóak legyünk a keresőben, sőt a látogatóknak a Google kifejezetten ajánlja az oldalunkat.
A Google javaslata alapján ma már kijelenthetjük, hogy az oldalon belüli, azaz on site SEO kiemelten fontos! Ennek egyik fontos szegmense, a meta beállítások megadása, mivel ez az egyik legrégebbi beállítás, amit használunk, mégis hajlamosak a weboldal tulajdonosok ezen keresztül lépni, pedig komolyan is profitálhat belőle oldalunk!
Hogyan lehet hasznodra a meta beállítás?
2009 előtt a meta beállításoknak komoly hatása volt a helyezésre, nem csoda, hogy minden lelményesebb weboldal tulajdonos és weboldalkészítő azzal próbálkozott, hogy jól megpakolta meta kulcsszavakkal a honlapot, ami így viszonylag könnyen került a google találati lista élére. Mikor a Google bejelentette, hogy a meta beállításoknak és kulcsszavaknak nem ad jelentőséget többet, a weblap készítés során már nem foglalkoztak sem a tulajdonosok, sem a honlapkészítő cégek a meta rész optimalizálásával.
Való igaz, a meta kulcsszavak használata ma már egyáltalán nem szükséges, ám a Title (Cím) és a Description (Leírás) rész annál inkább hozzáadhat weboldalunk értékéhez.
Mégpedig azért, mert a meta leírásokat és a meta leírások címeit indexeli a Google a találati listán. Ha ez nincs kitöltve, akkor azt indexeli, amilyen szöveggel találkozik, sok esetben ez összefüggéstelen szavak tömkelege.
Utóbbi rendkívül igénytelen hatást kelt. Képzeld el, van egy egyedi fejlesztésű weboldal, ami tökéletesen ergonomikus, a lehető legoptimálisabb szövegezéssel és igényes képekkel. De a keresőből érkező látogató nem ezzel találkozik első nekifutásra, hanem azzal, amit a Google indexel az oldaladból a keresési listán. Figyeljünk a meta beállításokra a weboldal készítés után.
A keresőoptimalizálási szerepét elveszítette, de még így is a weboldal készítés fontos eleme
Mivel keresőoptimalizálás szerepét a meta leírás teljesen elveszítette, marketing eszközként még zseniálisan használható, amivel kattintásra csábíthatjuk a látogatót, ráadásul ingyen.
Amikor a weblap készítés befejeződött, minden szöveg, kép, termék és szolgáltatás a helyén van, akkor kezdődhet az on site SEO munka, hogy mire a Google indexeli az aloldalakat, a meta leírások is megfelelő marketing felhanggal legyenek megfogalmazva és feltöltve. Minden perc, amit ezzel töltöttünk megtérül, szóval használd Te is a meta beállításokat honlap készítés után!
-
weblap készítés ár
Mitől függ a weblap készítés ára? Mennyibe kerül egy jó weblap?
Elolvasom -
Miért késik el sok weboldal készítő a határidővel?
A legtöbb weboldal készítő egyedül dolgozik és mindenes. Mindenhez konyít egy kicsit, ami elég ahhoz, hogy egy alapot összebarkácsoljon, de nagyon távol van a profi szinttől
Elolvasom -
A sablonos honlapkészítés hátrányai
Legnagyobb hiba a Sablon, vagyis template alapú weboldal készítés. Felejtsd el a nyílt forráskódú wordpress, joomla és társait is.
Elolvasom -
2 tipp honlap készítése előtt, 3 tipp honlapkészítés után
Nem mondunk újat azzal, ha kijelentjük a weboldal készítő cég után, maga a weboldal tulajdonosa tud a legtöbbet tenni azért, hogy a Google szeresse az elkészített weblapot.
Elolvasom