marketing
A marketing egy folyamat ami az érdeklődő célpiac figyelmére irányul.
Jó és rossz marketing
A rossz marketing erőszakos és tukmáló. Olyan dolgokat akar rádnyomni, amire nincsen szükséged.
A helyes marketing felkelti a célpiac figyelmét és megoldást ad a felhasználók problémáira.
Nem befolyásolni, nem félrevezetni kell a felhasználót, hanem segíteni egy számára helyes döntés felé. Hosszú távon csak az lehet sikeres, aki megfelelő marketinget folytat.
Akkor sikeres a marketinged, ha a célpiacod elégedett és jobban érzi magát a termékedtől, szolgáltatásodtól. A fogyasztói igények és a vevőid problémája remek marketing alap a megoldás népszerűsítésére.
A honlapkészítés és a webshop készítés is a céges marketing szemlélettel kell készüljön.
Kapcsolódó bejegyzések marketing témához
-
Miért fontos még mindig egy cégnek a weboldal késztés?
A weboldal késztés kiemelt fontosságú még mindig a modern üzleti környezetben.
Elolvasom -
5 webáruház készítés hiba
Összeszedtünk 5 bevételcsökkentő webáruház készítés hibát, amelyet ha elkövetsz rengeteg megrendeléstől fogsz elesni.
Elolvasom -
Az e-kereskedelem és a Covid-19
A fogyasztók jelentős része átállt az online vásárlásra
Elolvasom -
UX tervezés hét alapköve
A felhasználónak kell középpontban lennie!
Elolvasom -
Landing page
A landing page vagy magyarul landoló oldal, esetleg érkezési oldal a weboldal azon része, amelyre a látogató érkezik.
Elolvasom -
webáruház készítés
Eddig is nagyon pörgött már az online vásárlás és ezzel együtt a webáruház készítés.
Elolvasom -
Végleg megszűnik az internet exploler
Az 1995-ben indított webböngésző végleg megszűnik. Sokáig a legnépszerűbb netes böngésző volt...
Elolvasom -
Milyen e-mail címet használjunk?
Fontos a bizalomkeltés, ezért ha lehet használjunk céges, megvásárolt domain névvel ellátott e-mail címet.
Elolvasom -
Reszponzív webdesign vagy mobil design?
A honlapkészítés során az már nem kérdés, hogy mobil eszközökön a weboldalnak meg kell jelennie. Viszont az már igen, hogy milyen technológiával.
Elolvasom -
strawpoll.me - szavazás készítés
Egyszerűen készíthetünk online szavazás űrlapot, amely hasznos, ha meg akarunk tudni valamit a látogatóinktól vagy az ügyfeleinktől.
Elolvasom -
Freemium modell
A freemium egy üzleti modell, amelyet főként online programok alkalmaznak. Az alapelv egyszerű, kapsz egy ingyenes hozzáférést, de az extra vagy bővebb használat már fizetős.
Elolvasom -
Milyen Online chat-et ajánlunk honlapkészítés mellé?
A honlapkészítés során gyakran előkerül a kérdés, hogy érdemes online chatet használni vagy sem.
Elolvasom -
Keresőbarát domain név választás
A weboldal készítés során célszerű kiválasztani a megfelelő domain nevet. De vajon milyen domain név lesz előnyben a Google-ben?
Elolvasom -
Honlap készítés után mindig figyelj az egyedi meta beállításokra
A céges weboldal készítés során szerteágazó feladatot kell megoldani, ami főképp arra vonatkozik, hogy a későbbiekben, honlapkészítés után megtalálhatóak legyünk a a keresőben, sőt a látogatóknak a Google kifejezetten ajánlja az oldalunkat.
Elolvasom -
8 marketing eszköz, amivel látogatókat szerezhetsz honlapkészítés után
Az alábbiakban 8 eszközt emelünk ki, amelyek segítenek honlapkészítés után több látogatót szerezni a honlapodra.
Elolvasom -
SEO szövegírás és a weboldal készítés
Hogyan írj keresőbarát szöveget? Amikor honlapkészítés során előkerül a keresőoptimalizálás és a szövegírás rádöbbensz, hogy a két témát bizony párosítani kell.
Elolvasom -
Google weboldal készítés
Ha nagyon leakarjuk egyszerűsíteni, akkor azt mondjuk, hogy azt a weboldalt szereti igazán a Google, amit a felhasználók is szeretnek.
Elolvasom